..

Så nu har jag hämtar gossen och han ligger nu jämte mig och sussar igen :) muusigt!

Jag har funderat på en ganska djup sak! Men vems liv lever jag egentligen för det känns då inte som mitt... Mina val och det som är viktigt gör mig kommer aldrig i första hand, det känns som om jag hela tiden ska göra rätt för andra och se till att dom har det bra och VEMS liv lever jag då? Inte mitt tyvärr, då lever jag efter vad som är viktigt för dom, inte för mig... Är det dags att bli lite ego? Börja leva mitt liv som jag vill? Varför ska jag må kasst för att andra ska må bra? Jag ska sluta skjuta upp mina drömmar, mina önskningar ÄR också viktiga!
Självklart sätter jag allt detta åt sidan för knatte, och det bestämde jag redan innan han kom till jorden att jag ska ge honom allt jag kan FÖR där är jag redo att sätta mitt liv på vänt en stund, för av honom får jag sååå mycket tillbaka, som jag helt omöjligt kan få av någon annan!

Jag är också viktig!

Att leva i tvåsamhet betyder att det finns två viljor som måste tillgodoses, och det är ett måste att kunna mötas på halva vägen för att båda ska känna sig lika viktig!

Lyhörd, gemenskap, respekt, tillit, och kärlek...

Ta ingen för givet.. Vi finns tyvärr inte för evigt..

Nu har jag varit djup nog! Ska jag vara jäkligt ytlig efter detta så kan jag skriva att jag nu ser fram emot två veckors ledighet och en resa till Ullared!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0