Joråsåatt

Har precis kommit hem efter en kväll med fam Njutånger och Big brother finalen! Rätt vinnare, härligt! Äntligen pengar som går till någon som behöver dom! Grattis Hanna!

Helgen försvann lika fort som den kom, nästa helg ska jag spendera på sjukan! Men om två veckor så ska jag vara ledig ett tag! I hela 14 dagar ;) det är livet som nyutbildad syrra :)
Jag ser fram emot jobb bytet, mer lön, arbetstiderna och dom bästa pensionärerna!

Idag har knatte börjat på fotboll, så i en och en halv timme stod jag i regnet och kände mig som en hängiven fotbollsmorsa ;) Han tyckte det var skitkul och längtar redan till nästa gång och jag kan då pusta ut och inte ångra mitt köp av nya fotbollsskor!

Milo, min Milo vem är väl som du? Ingen i hela världen! Du är bäst i världen och mamma älskar dig till döds, utan dig vore jag en mamma utan barn, ingenting alls och livet vore helt meningslöst!

Vår dag på stan där jag trodde jag skulle hitta nåt fint till mig själv, blev ett par fotbollsskor till knatte, ett par shorts till knatte, en leksakspistol till knatte, en jacka till knatte och en hatt till knatte! Och absolut ingenting till mamman :) precis som det ska! ;) vi lunchade på ett mysigt ställe och dagen flöt på så himla bra!

Goder natter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0