VARFÖR

Kan jag inte blogga från mobben?? Är det fler med samma problem, det går inte ens att logga in....
Så anledningen till få inlägg är just detta, nu sitter jag vid datorn för första gången på länge, så jag passar väl på då!

I helgen har vi vart i Våtnäs med fam Kruse, en helt perfekt midsommar, visst att det fanns en självklar vinnare av priset "fullast", men så ska det väl vara och det är inte den ni tror det är ;) Barnen har väl stundvis varit otåliga och uttråkade, men den mesta tiden har dom lekt ute så himla bra!

Tack fam Kruse för denna helg!

Kvällen kommer vi spendera hemma i soffan och bara ha det bra. Jag funderar dock på en prommis efter kaloriintaget denna helg men jag har två baota skavsår på varje fot, så får väl se hur det går att få på dig mina bästa, bästa "har aldrig ont i benhinnorna längre skor"...

Nu är jag och knatte lediga tillsammans i tre dagar till, på torsdag åker jag till Ullared och kommer hem igen på söndag! Ska bli kul!

Ha det så bra gullisar


Kommentarer
Postat av: von walter

så det var alltis rickard som var fullas?:P

2012-06-28 @ 09:19:38
Postat av: Sara

Tack för tips! Bara ut o shoppa då :)

Jajjemen, snart dags för praktik! Fy gröne vad fort tiden går alltså, vi började ju nyss plugga?! :) När byter du jobb? Är du kvar på sjukan till hösten?

Kram

2012-07-02 @ 21:11:00
URL: http://saramariatherese.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0