Vart jag mig i världen vänder....

....står jag här med tomma händer, längtar efter något som kan rädda mig...

Dålig uppdatering av Modinskan, har jobbat mycket sista veckan och varit helt slut och tom på kraft efter arbetsdagen.. Vändskiften tar verkligen kål på mig!

NU är jag ledig i tre hela dagar och i morgon ska jag och knatte åka till stan och mysa, han och jag! Han vill såklart gå på Albins och jag vill kolla lite på kläder, det brukar gå bra när det bara är jag och han. Mysa med lunch någonstans och ha det gott :)) har knappt träffat Milo denna vecka så jag ser fram emot morgondagen :)

Nu hör jag han gråta där nere i sängen så tjing så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0