Who will know liksom

Jo nu är planerna igång och det kommer bli suuuperbra :)

Helgen då, lördagen var jag till Lisa som firade 30 år, mycket trevligt måste jag säga, jag var dock nykter och åkte kl 20, men med förkylningen jag haft sista veckan så var valet ganska lätt! Grattis Lisa!! :) Såg på mobben att sussa skickat ett sms om att min familj fanns hos dom, så resterande av lördagskvällen var jag med dom :)
Söndag var en riktig Milo dag, började med kalas för en dagispolare, för att sen åka direkt till fotbollsträning, när vi kom hem så kom fam Kruse och Milo fortsatte sitt lekande med Fanny, medans vi surrade på :) härliga helg! Idag har solen varit min bästa vän, har spenderat större delen av dagen ute, åkte till mamma på em då Milo börjat tröttna på sin solande mamma, fast jag låg i mors solsäng även där, jag VILL ha en solsäng btw!!

I morgon är det dags för dagisavslutning...snyft... Lillhjärtat ska bli utkastad i den "stora" världen utanför denna trygga famn, en värld utan staket och uppmärksamma fröknar.. En era har nått sitt slut, en mycket viktig tid är nu över.. Det är dom första åren som bygger vidare för resten av livet, och det finns inte mycket jag kan klaga över efter dessa 5 år och 2 månader som jag lämnat mitt hjärta i deras händer... Från att nu vara störst så går dom till att vara minst, skruttis <3

Tror ni jag kommer hålla mig från tårar!? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0