Mello

Ja, mitt hjärta blöder för söta Danny som än en gång fick bli tvåa... Tror nog att det kommer gå bra för Loreen också men tyckte nog att Danny var lite mer värd en vinst ;)

Kvällen spenderades hos Sussa med familj, gomat och mycket gott framför TVn :))

Milo hade även dansuppvisning som gick sååå bra, stolt mamma!! Och självklart stolt liten kille! Dansen har verkligen stärkt Milos självförtroende, förut hade han svårt att visa upp sig och stod helst längst bak i olika sammanhang men nu trängs han för att stå längst fram, det syns att han tycker det är kul och är stolt över sig själv och det gör mitt mammahjärta glad :)

I morgon är det tänkt att vi ska åka till hölick så den stora mannen ska prova sin fiskelycka men det lutar åt att jag och milo stannar hemma då det blåser och jag ligger verkligen efter i hushållsarbetet, har ett ton tvättade kläder som måste hitta in till garderoberna och en diskbänk som inte syns... Blir lätt så när man i princip aldrig är hemma, man bara gör det man måste den lilla stund man tillbringar inom husets fyra väggar...

Gonatt på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0