Men va bra :)

Tack, nu vet jag att knappen funkar, trodde faktiskt den var paj ;)

Tittar på fam Annorlunda och jag bara blir förbannad, riktiga egos tycker jag dessa familjer är, känner dom sig ung då det alltid finns en bebis i huset, eller är det så att dom behöver föda fler barn som kan hjälpa till med alla barn och sysslor?? Urk :s... Hur gör dom på barnens sporttävlingar, skolavslutningar, andra viktiga dagar för barnen, för föräldrarna kan omöjligt hinna med att vara med på dessa viktiga dagar, hur väljer dom vilkens skolavslutning/luciatåg dom ska gå på? Ole dole doff eller?
Och detta handlar verkligen inte om min infertilitet eller avundsjuka, det spelar ingen roll om jag hade världens mest effektivaste äggstockar så skulle jag aldrig, för barnens skull,skaffa så många ungar!!

Så, nu har jag fått spy ur mig detta oxå! ;)

Nu är frågan omjag ska kolla på Dirty dancing för 314:e gången eller gå och nanna kudde?

Hittade detta och det var en fullträff!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Anna! Det känns skoj att ha hittat till din blogg! :) Jag tycker det verkar lite mysigt med så många barn. Jag har bara sett ett avsnitt men måste kolla ikapp. I det avsnittet fick jag bilden av att föräldrarna verkligen dedikerat sina liv till sina barn och att barnen har det väldigt roligt ihop. Det är ju väldigt tråkigt om det är som du beskriver. :( Men hu, jag skulle aldrig klara att ha så många. Ha det bra!

2012-03-19 @ 21:50:19
URL: http://www.minbebis.com/blogg/lillafamiljen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0