Mysig söndag

Härliga tider! Solen skiner, våren är här, Milo visar sin bästa sida, fåglarna kvittrar och jag har haft min första i hela livet normala menscykel med exakt 28 dagar i mellan, tjohooo! Det tog bara 31 år ;) innan ni som inte känner till mitt problem idiotförklarar mig så kan jag berätta att jag har PCOs, googla om ni är intresserad att veta vad det är ;)

Dagen började tidigt för mor och son Modin, vi slappade och åt frukost framför TVn, sen åkte vi då till Forsa på klädbytardag, utbudet i Milos storlek var litet men det blev nån byxa och starwars tvspel :) Vi träffade också fam Maria H, det var väl på marknan sist tror jag! Kul! Vi åkte direkt hem igen och jag satte åter igen Milo på cykeln trots stora protester och gick/joggade en runda, Milo tyckte att vi kunde ta bilen runt i stället, så jag blev tvungen att förklara det där med motion för honom och mutade med att vi kunde gå till morfarn efteråt :)
Så vi var hos morfar och Birgitta en stund innan vi cyklade hem. När vi kom hem så lekte Milo förutom ett matstopp, ända tills det var dags för dansen! Sen var det fullt upp med att hålla pojken vaken hela vägen till och hem från Söderhamn, och han somnade som en stock när vi kom hem för ett tag sedan! Skönt med tanke på att han ska infinna sig på dagis kl 06 i morgon :)
Det bästa med morgondagen ur knattes syn är att Filip ska hämta han från dagis och att han sen ska få följa med till han och leks hela eftermiddagen! Dom där två gossarna alltså <3

Jo jag hann med ett bad också faktiskt!

En superbra söndag! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0