Saturday

Min lördag,
Klev upp vid nio, började direkt att göra en smörgåstårta då maken fyller år, sen åt vi frukost, typ..
Vid två kom det lite folk som skulle gratta, och när dom åkte då åkte maken på fest! Jag satte då knatte på cykeln åsså tog vi en runda! Sen slank vi in hos Joanna som har en prickig dotter hemma, stackarn :(
Sen hem, käka onyttigheter och titta på Tv och nu sängen ;) så spännande kan en lördag vara, har svårt att tro att ni kan slå denna dag! :))

Nä men faktiskt en mysig dag, lugn och stressfri och Milo har den mesta tiden varit på strålande humör, vilket är rätt så ovanligt nu för tiden ;) sexårstrots är hittills den värsta trotsen tycker jag, värst är att man bara kan se på när jag ser hur det river invändigt i pojken; " är jag liten eller är jag stor"... Han mår nog sämst när det är som värst.. Mammas killen<3

I morgon läste jag på facet att det är klädbytardag i Forsa och då fadern säkert inte kommer vara så pigg i morgon funderar jag att åka dit... Synd att det börjar kl 10, vilket egentligen innebär kl 9, eftersom det satans klockan kommer ställas fram i natt, vilket jag anser är satans påhitt! När ska dom förstå!? Vi tjänar inte en timme någonstans!! Vi har lika många ljusa timmar oavsett!! Bara omfördelar dom! Jag som kliver upp 05.15 ganska ofta uppskattar när det är ljust då i stället för på kvällen!!
Nä, hade jag varit egenföretagare utan vänner och bodde i en hydda i skogen skulle jag ALDRIG ställa om nån klocka, sådetså!

Ett tips, rita aldrig något på ert barn, tex en gubbe på magen för då tror barnet det är ok att använda sin kropp som målarblock! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0