Somnar med dåligt samvete

Varit till Gävle idag med Joanna och barnen, tyckte att det skulle bli ett litet äventyr med tågresa... Ack så fel man kan ha!
Hela dagen har jag och Joanna spenderat med att tjata på pojkarna, man kunde allvarligt trott att dom var född i skogen och uppfostrad av apor...
Visst, dom är barn med spring i benen men i affärer är uppförande ett måste!

Iaf så känns det alltid tungt när jag haft en bråkig dag med knatte, för i hans värld så är jag tjatmamman som stoppar allt han tycker är roligt medans jag försöker mig på något som kallas uppfostring...

Nu skulle jag nästan vilja väcka han och bara kramas men BARA nästan, för han är bra gullig när han sover också ;))

Låt er ej luras av deras gulliga yttre ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0