Amazing

Bra söndag, ringde efter Sussa och Fredrik så att mannen i det hushållet samt min skulle tralla ihop altanen, men efter en smärre hammarolycka fem minuter in i arbetet så blev det soffan igen, vilket dom inte klagade på (OBS det var bara hammaren som avlivades, ingen människa kom till skada).

Jag och Sus for till Igge för att hämta en kalasande Ella och för att handla, jag berättade dock innan avfärd hur jag ville möblera om i vardagsrummet...döm om min förvåning när jag kommer hem och ser att möblerna förflyttat sig, blev skitbra! :)

Vi grillade (läs stekte) lite hamburgare, Joanna kom ner och förgyllde vår tillvaro hon också! Efter att fam Igge åkt hem tog jag och Jannan en prommis, så skönt!

Nu är det mitt i natta och denna Donna ska sluta sina blå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0