Tisdag kväll

Har ju min långledighet nu och har inte hört nåt från rekryteringen på sjukhuset heller!

Oktober är det nu, oktober.... Hur gick det till? När blev det höst!? Varför är inte löven gröna? Och VARFÖR ser det ut som sommar i vår trädgård med studsmattan och utemöblerna framme? Förväntar jag mig att vakna i morgon till 20 plus grader? Neee, jag vill det, men jag förväntar mig inte det! Är jag redo att snart bli ett år äldre? Neee, jag är ju inte där jag trodde jag skulle vara vid denna ålder!!

Stanna tiden!!!

Jag har tamme tusan en son här hemma som säger saker som "typ", "snart", "meeen mamma", "coolt", "häftigt"... Nyss sa han bara "gaga" och "kaka".. Skrutt unge, vad jag älskar dig <3

Annars går dagarna ihop och jag känner mig som en zombie, hur mycket jag än sover så är jag skittrött... Jag kan med lätthet sova 12 timmar i ett sprut! MEN vakna trött och vill sova mer... Handikappande, ja! Och jag uppskattar inte kommentaren "är du gravid"... Den känns lite onödig i sammanhanget... Som jag känner min puppa med tillhörigheter vet jag ingen annan som gör... Skulle känna om en baskilusk enbart synlig i ett mikroskop satte sig fast i min livmoder!

Jag tycker gynekologi är fantastiskt intressant! Skulle lätt kunna jobba inom det, tyvärr är Hudik för litet för att jobba just med det jag vill.... Fast jag borde kanske söka jobb till gyn i Hudik för jag kan lova att jag vet mer hur det funkar där nere än många som arbetar där idag...

Men sludder...

Nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0