Vilken bja dag det vajit idag mamma :)

Ord som värmer när man alltid har dåligt samvete över att man aldrig gör nåt roligt!

Jag har ledig vecka och det har verkligen varit ledigt, ja förutom att jag måste upp med knatte till skolan varje dag... Måste dock erkänna en försovning i måndags dom resulterade i en hemmamysdag med skrutt! Igår gick jag och lade mig med Milo och sov sen i 11 timmar, och det är nog anledningen till att jag nu är tokpigg, skulle kunna dammsuga, men inte uppskattat denna tidpunkt tror jag. Så istället har jag nu betalat räkningarna! DET är ju KUL att göra!

Igår ringde jag frisören Mana och frågade om dom hade tid och jag gick tid samma dag, wihooo! Modig gick jag dit och sa att det gärna fick bli kort! Och hon är ju grym den där Mana, för jag är skitanöjd! Så idag när jag och knatte ändå var i stan för att besöka Mulle Meck så drog jag in och frågade om det fanns tid till honom oxå, och jajamen, tre timmar senare satt Milo i frisörstolen. Alltså han blev ju så fin (<-- finare, vackrast, snyggast, underbarast).

Fick ett sms att broder och flickvän ville bjussa på lite käk och ingen blev gladare än oss för det, tacktack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0