Då var bloggen ute ;)

Har ju aldrig gjort "reklam" för min blogg vilket har gjort att jag kan vara relativt privat och ta upp personliga saker, men nu har det kanske hittat nya hit så jag vinkar glatt "Hej" :) jag kommer fortsätta som tidigare och prata om det som berör på både gott och ont ;)

Har idag stor rensat Milos lekrum/sovrum ... Kan ju berätta att det var säkert 5 stora kassar som lämnade oss idag, jag kunde inte undgå att tänka på Toy Story filmerna och det gjorde mig lite sorgsen, men en storkille behöver ett storkillsrum :) Nu är det bara hans legorum där uppe som behöver en omgång... Jag kan inte ens förklara hur många legobitar som finns där uppe, och tro för Guds skull inte att dom ligger där dom ska! Dom finns ÖVERALLT! ;)

Ja och hur gick det nu för knatte idag på skolan? Det gick BRA! Han och den stora killen har prata och slutit fred. Pojken ska även vara med någon dag i förskoleklassen och prata lite om han och hans intressen, vara en förebild i stället för någon att vara rädd för. Det är ju en jättebra lösning tycker jag! Milo är nöjd och säger att storpojken nu är hans vän och det värmer mitt hjärta :)

Ikväll åkte jag och Hådellskan på bingo,jag gick tuta två gånger men tyvärr bara på 200 kronors vinster, men jag blir glad bara jag går tuta! Då åker man därifrån liiite nöjd iaf ;) Stannade sen ett tag hos Helena för att titta på en film...

Helena vart pömsig och somnade gott i soffan :)

Nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0