Knattehämtning

Ska snart åka och hämta Milo som spenderat några timmar hos kompisen Anton, jag är så glad att knatte har så många fina kompisar! Det är ett riktigt härligt killgäng i hans klass :)

Iaf så längtar jag till ett annat land, ett land med VÄRME! Skulle kunna ligga i en solstol och dricka paraplydrinkar i en vecka nu, eller två veckor kanske ;) hatar verkligen höstens intågande... Jag är en av dom som inte uppskattar mörkare kvällar, "fina" höstfärger, eller den "friska" luften... Jag är en sommar människa, fattar inte varför jag bor i denna delen av världen! Ett träd ska vara GRÖNT, inte Gult/brunt/ orange!

Så!


Kommentarer
Postat av: von walter

men tänk på svampen. SVAMPEN!! Härligt att ge sig ut i skogen och hitta trittisar juh :-)

2012-09-06 @ 21:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0