Måndag och ledig

Men eftersom sovmornar är ett minne blott så var vi uppe med tuppen och skjutsade Milo till skolan. Tröttheten efter helgens nattjobb kom ikapp mig så jag låg mest hela förmiddagen framför TVn ;) Nu laddar vi för dans i shamn "boys only" på bumpyfeet :))

I morgon ska jag gästspela på avd 1, kvällspass, ska bli kul! Andra planer för veckan är storrensning i knattes rum! Nu ska leksakerna UT! Får väl se om jag får med honom på det bara! Men jag kan inte ens minnas senast han lekte med en bil och ändå har han väl ca 523 stycken ;)

I helgen var ju Hudik marknan här och jag var där ett par timmar varje dag efter sovningen och före jobb, Milo var med fredag och söndag, åkte karusell och åt karamell ;) Annars har helgen spenderats med fam Kruse där Milo sovit två nätter i rad och haft det otroligt bra! Tack <3
Hann med Sussa och Ella i går med en sväng på marknan och sen en zombiefika hos dom! Trött som få åkte vi hem tidigt och somnade tidigt :)

Bästa mina <3 an!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0