Svar på tal

Kommentar på tidigare inlägg;
"Nu så Anna vill vi läsa om något roligt. Du kan ju berätta att jag har köpt ett till fiskespö:) Ett fantastiskt spö om jag får säga det själv. Jag är även sugen på att köpa en båt, men då var det någon som undra med vilka pengar då?? Å det kanske den personen har lite rätt i. Men bara lite. Titta Anna va lätt det kan vara...

PS: jag fyller år den 24 mars. Jag önskar mig en båt. Puss på re gumman./Mannen"

Svar från mig;

Rickard köpte ännu ett fiskespö, jag kanske inte var direkt stödjande i det köpet och kanske ärligt innerst inne fortfarande tycker det var "onödigt" köp då han redan har massor med fiskespön. Och jag gillar inte att han ska dra upp en massa äckliga gäddor, dom vill man ju inte ens äta! ;)

Åsså var det detta med ett plötsligt sug efter en båt, jag kan ju även här säga att jag inte är lika sugen på en båt! Jag gillar ju inte ens vatten speciellt mycket så en båt står lååångt ner på min önskelista och prioritering! Tycker man kan fiska från bryggan! Och ja, det var jag som sa "med vilka pengar då"...

Jag vet att Rickard fyller år 24 mars och då lovar jag att han ska få en lika fin present som jag fått de senaste åren... Som är ingenting...!

Puss på re "mannen"


Vi har ju för fan en husvagn!


Kommentarer
Postat av: Rickard

"Vi har ju husvagn" Hur fan ska jag kunna fiska från den???

2012-09-20 @ 00:16:18
Postat av: Jag

Du får väl ställa dig väldigt nära vattnet!!

2012-09-20 @ 00:29:35
Postat av: von walter

klart som fan du ska ha en båt Rickard:-)

2012-09-21 @ 09:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0