Kallt och definitivt myggfritt

Nu har snart 10 dagars ledighet återigen tagit slut.. I morgon är det möte i en halvdag och sen på onsdagnatt kör vi igång. Nästa vecka jobbar jag sex nätter och det är väl bara att hålla tummarna att ingen bäbis Jacobsson tänker kika ut precis då. Jag som har fått den äran att närvara vid förlossningen och har inga planer att missa det faktiskt.

Sen har vi en födelsedagspojke denna vecka som räknar ner minuterna till stora dagen :) På fredag smäller det, hela 7 ÅR! Mammas kille.
Han har dessutom sitt första utegångsförbud denna vecka, och det var välförtjänat av gossen som gick till en kompis trots att han inte fick, tur att den kompisen inte var hemma säger jag, så han gick hem igen. Han erkände sitt brott (som jag inte märkt) i tårar och ångest över sin felhandling, men utegångsförbudet gick inte att ta tillbaka och efter många fler tårar så accepterade han sitt straff ;) Dagen efter när samma kompis ringe och frågade om Milo ville komma till han så var det som salt ströddes i ett stort köttsår i hans hjärta, till och med jag tyckte synd om honom...

kan ni fatta, JAG har en onge som får utegångsförbud som straff...herregud va snabbt tiden går...helt sjukt snabbt, snart är vi inte viktigast i världen längre :( MEN det är precis som det ska, han växer upp och blir den fina kille som vi gjort vårt bästa att han ska bli, han är godhjärtad, empatisk, snäll, och underbar på alla vis.

Vet ni att han ALDRIG någonsin sagt "Dumma mamma/pappa"...all heder till MIlo för det ;)

Nu äre kväller :)

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0