Ännu en natt

Nu är det den där Anna igen, hon har visst kommit på att det är för mycket gnäll och tjat här i världen, vad kan hon göra åt det liksom? Ge hela världen uppåt tjack så alla blir jätteglada? Och sen då, hon tror visst att hon har allt, make, världens finaste pojke, hus och fantastiska vänner! Liksom va! Som om inte alla andra har det, tror hon att hon är nåt? Skryta så där om att hon har det så himla bra! Töntigt!

Töntigt glad är jag Anna för det som faktiskt finns i mitt liv, och visst sörjer jag det som inte finns, men önskas... Men tro ALDRIG att jag inte är gladare över det jag FAKTISKT har än det jag inte har!

Och ja, jag är sjukt stolt över att ha mina underbara vänner!

Och stolt är bara förnamnet på vad denna kille var idag då han tappade en fram tand och numer blir kallad "gluggen" <3


Kommentarer
Postat av: helena

Äntligen borta :) så glad att slippa kväljas när han vickar på den ;)

2013-03-17 @ 08:10:49
URL: http://helenahadell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0