Men gölligt

Fina kommentarer från fina människor, man tackar <3

Har ni en mammamaffia runt er? Det har jag! Sånna där preppy mommas som tror dom gör allt såå himla bra, lagar all mat från skratch, aktiverar barna ute i friska luften 2,25 tim varje dag, skulle hellre dö än ge ungarna en cheesburgare från mc, har så jäkla kliniskt rent hemma att ungarna lider av värsta sortens allergi och har mer koll på andras barn än sina egna (och gärna ser deras fel)... Jo men visst känner ni nån sån!?
Mitt mamma motto är "hel, ren och glad med en mätt mage och massor med kärlek". Man kan inte vara en perfekt mamma vareviga dag, man kan göra sitt bästa utifrån den situation man sitter i just den dagen.

Och sluta irritera er på småsaker såsom den som trängde sig i kassan på Ica (kanske den personen skulle köpa Alvedon till sitt barn med skyhög feber och hade bråttom hem)
Eller den som gjorde en vansinnes omkörning, sluta peka finger (kanske den personen hade väldigt bråttom till sjukhuset till din döende mor eller far).., ja så har jag börjat tänka när folk gör saker som inte går att förklara, för i dom situationerna skulle jag nog ha agerat precis likadant. Ingen kö på ICA skulle stoppa mig om jag hade en knatte hemma med 40 graders feber iaf!
Men visst finns det massor med rena rama rötägg där ute som bara är ute efter en egokick, men va fan, skit i det!

Men jösses va jag låter vara så jäkla snäll då, men det lovar jag (fråga Milo och Rickard) att jag definitivt inte är, iaf inte jämt...bara Oftast...

Jag har iaf en jobbhelg framför mig och det känns lite sådär... Men vad kommer efter jobbhelgen?? "Trumvirvel"...
...LEDIG i NIO dagar! Så är det värt det? Svar JA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0