4 år sedan

Föddes en liten prinsessa i Karlskoga, en helt liten perfekt människa som fick äran att få 2 fantastiska föräldrar. Den nyheten lyste upp mitt liv när jag samma dag gick igenom en av mina tills då värsta dagar..

För fyra år sedan idag miste jag ett liv, ett efterlängtat pyre. Vi hade genomgått ett lyckat IVF försök och vi kände för första gången ett riktigt hopp att det skulle gå bra. Vet inte varför, men detta missfall var klart det jobbigaste av dom alla.. kanske för att jag gått längst med denna och verkligen trodde att det skulle gå vägen..det var ju tredje gången gillt liksom.

Eller var det sättet det hände på, jag befann mig på högskolan i Gävle, började blöda, hade inget skydd förutom en tampong (använd aldrig. ..jag menar aldrig det under ett pågående missfall).. jag stack...gick å gick å gick... hamnade "hemma" på Andersberg, hade efter vägen ringt Rickard som kom och hämtade mig. Efter att jag lämnat efter mig ett pyttelitet embryo i en sån där påse för mensskydd på en offentlig toalett..

Rickard bröt ihop...jag bröt ihop...det var kaos i hjärtat.. vi gav nog upp väldigt mycket efter det där.

På kvällen kommer ett sms om att fina Wendela är född, och dagen blev plötsligt lite bättre. Nu är detta inte längre bara en dag som bringar åter sorgsna minnen utan även en födelse av en otroligt fin väns dotter ♡

Nu sitter jag här gravid i V 37, en otrolig gåva. Jag tror att det är samma själ som hoppat mellan alla mina små embryon som jag förlorat men att själen inte varit riktigt redo att stanna kvar.

Sjunde gången gillt!! ♡♡♡♡♡♡♡

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Sussa

Aj love jo fina människa....

2014-04-16 @ 23:02:44
Postat av: Ida

Fina du.. är så glad för eran skull, men nu får h*n komma ut, vill snusa på bäbis ju..

2014-04-23 @ 23:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0