Hådellskan tjatar

Skriver några rader om ingenting då :)
Ligger just nu i soffan hos min mor efter ha intagit kinamat, gött!

Alldelses snart, bara Lilly vaknar som sover på mormors mage vaknar så ska jag åka till Igge och hämta Lillys nya barnvagn!! Wihooo! så kul! Sen blir det matlagning ikväll inför släktfest i morgon som jag och Joanna styr över, ska bli kul iaf :)

Förra veckan spenderade vi 4 dygn på stenö camping med husvagnen med fam Kruses, var mysigt! Milo lekte och badade hela dagarna och Lilly var toknöjd, grät max 1 timme på dessa dagar, men så fort dörrarna öppnas i Fläcka så öppnades även hennes lungor. Hon är duktig på att skrika men sover så bra på nätterna att jag inte får klaga, sov 23-08 igår natt, åt och somnade om till 10... så klaga gör jag inte, huvudsaken man får sova på nätterna..

Angående prinsessinlägget så är jag inte sämre än att jag kan ändra mig, är det något Lilly är så är det en prinsessa, hon är en riktig prinsessa på ärten! Allt ska vara perfekt för henne och på hennes sätt! hon är rädd för allt, börjar gråta när någon nyser, råkar man komma åt na så det gör yttepytte ont så är det skrik.. hon är så långt ifrån en riktig bonnjänta som det kan vara..men hon kan ju fortfarande ändra sig hon med :)

Mammas sessa ♡









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0