Fredag

Äntligen fredag!! shit vilken tung vecka att kliva upp med Knatte på mornarna.. fysisk tung alltså.. Jag har till och med sovit efter att han åkt iväg med taxin säkert 3 ggr i veckan, det händer typ aldrig!

Igår molade det i rygg och mage, inte idag.. hur skräckinjagande en förlossning nu känns så vill jag att den är över, jag vill ha lämnat BB och sitta hemma med bebisen, jag vet att den måste ut liksom.. så den kan väl lika gärna komma nu då.. dra av det sablans plåstret fort istället för att gruvas ännu mera!

Idag är det utvecklingssamtal på skolan med Milo, ska bli kul faktiskt, hans tid i första klass har ju varit en otrolig tid att fått följa. Han läser nu nästan fläckfritt, han kunde ju inte ens alla bokstäver i höstas :) Han räknar plus och minus utan problem :) Min guldgosse ♡ som jag älskar den killen!! Nu längtar vi alla efter en långt och härligt sommarlov.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0