blä för höst å vinter

Nu är det faktiskt inte snö och kyla jag ska rata, utan dessa nedrans förkylningar! 3dje veckan som lillan drar med sin envisa snorsjuka! Var till HC i måndags pga detta och hennes otroligt rinnande och variga öga, och febertoppar. ..ingen åtgärd...avvakta... De trodde ögat berodde på trång tårkanal, då ögat varken var rött eller svullet, bara MASSOR med geck. Nu har dock det andra ögat också blivit smittad av en trång tårkanal tydligen? Man är ju liksom lite rädd om dessa små ögon som ska användas i helst 100 år till! Om det nu är en ögoninflammation, hur bra kan det vara att ha i nu 3 veckor +?
Älskade lilltjej! Pigg och glad trots att snoret rinner och ögon som klibbar ihop, hon tror väl snart att detta är normaltillstånd!

Jag har ju också åkt dit på skiten, men så länge inte lillfisan klagar tänker knte jag heller göra det!

Helgen är fullbokad som vanligt, tävling för knatte på lördag och sen är det badhuset med danspolaren och dans på kvällen. Knallhatt fick tacka nej till TVÅ kalas i helgen, tog nog lite emot men han fick välja själv vad han ville göra :) Gogubben min ♡

Nästa vecka är det dags för BVC besök, ska bli spännande att se hur vikten ser ut för donnan då aptiten inte varit den bästa! Samt är det föräldraträff, enångersbebisträff, föräldraföreningsmöte, ev nåt kyrkisbesök, gympa, storhandling,

och badmintonträning...

...förstår inte hur jag ska hinna jobba sen igen?!?!






virusprickar??





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0