Måndag

Veckans tråkigaste dag! 5 dagar tills att familjen är samlad en hel dag igen! På fredag är det dock studiedag för knatte så helgen blir lite längre :)

På lördag ska Rickard köra hem båten vi köpte förra helgen i Övik, skrev kontrakt när vi var upp till Umeå, men med 2 barn i bilen och bara en 30 vagn att köra hem den på så var det inget annat alternativ än att lämna den för att hämtas senare.

På Söndag ska jag äntligen åka på UnderBARA BARN mässan i Sholm!!! Som jag velat åkt på sedan Milo var liten bäs, men sen blev han för stor! Men nu är det då äntligen dags för mig att spana in alla montrar med fantastiska barnkläder och saker! Sussa å jag blir det som åker, ja lillFia oxå såklart. . Åhh vad jag ser fram emot det!!!

Nu ska jag försöka sova, somnade med Lilly i 2 timmar på eftermiddagen, så känner mig inte så trött :)

ha de

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0