10-lista i tokigheter

1. jag har varit med i en wet-tshirt contest.

2. Jag har varit "den andra kvinnan" och nästan blivit påkommen

3. Jag har blivit utelåst i bara en handduk på kroppen kl 04 på natten.

4. Jag har blivit överkörd av en bil...på foten..

5. Jag har slagit en person och kallat denne väldigt fula ord. (var värd det)

6. Jag har bott på ett all inclusive hotell en hel vecka utan att veta om det när jag åkt en sista minuten resa.

7. Jag har stått upp på en hästs rygg i galopp UTAN att ramla av.

8. Jag har badat naken i havet

9. Jag har tvättat håret på en toalett på krogen då håret var fullt av kräka, för att sen partaja vidare.

10. Jag har varit passagerare i en bil som körde 10 mil på 30 min

Yes, sant.

11. Jag har fött två fantastiska barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0