Finally!!

Gruppuppgiften är KLAR!! Hur skönt är inte det?!
Nu kan de individuella få all min uppmärksamhet,
det är en hel del som ska göras innan jul!

I går var jag hos en Erika och julpysslade, åt massor
med gott egengjort godis, drack glögg, åt första skinkmackan,
guu va mysigt det var, Tack för det!!
Vi gjorde i alla fall en tomte och en tomtegumma, målade
och klippte, kulit!

På fredag vankas lite julmys hos Suss, ska också bli jättekul!

Guuuu va jag inte har nåt att skriva! Känns som att det bara
är skola och familjen nu, det måste prioriteras ibland!

Nja, jag skriver mera i morgon, nu ska jag sova gott!!

Tjo

Kommentarer
Postat av: myran

Anna!



hörde att du skulle på julfesten, KUL!

då får vi äntligen ses, men det blir ju så när man bor långt ifrån varandra... Ska ner på byn snart och hämta agnes :)



Kram

2008-12-11 @ 20:37:40
URL: http://mcmyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0