Helgen i bilder och ord!

Hej hej!!

Helgen är över och jag vet så många jag
tänker på som återgått till sina jobb efter semestern idag,
ni finns i mina tankar! Speciellt när jag ligger på playan
eller drar mig i sängen på mornarna! =)=)
Nää, snart är det min tur också!

I fredags blev mitt hjärta prick 2,5 år,
det firades med lite hångel med mamma!



Min lilla snygga kille!

Visst är han bara sååå fin!!



Lade även in en annons på family.se, du hittar den här:
http://www.family.se/vi/1073378.htm?ca=5_a

Ja sen lämnade vi i alla fall Milo och drog på
minisemester med Sussa och Fredrik ända
till Bollnäs, där Fredriks idol Björn Rosenström
skulle spela på Långnäsparken.

Very nice!

Vi hade bokat in oss på ett vandrarhem
några kilometer utanför stan, en jättemysig
gammal herrgård, där var vi innan och pratade och
mös lite.
Sen var det dags att fara ner, vi åt mat på
"terassen", en resturang med sjöutsikt, jättefint.

Sen började folket komma eller får jag säga
barnen, kände oss ganska gamla där kan man säga!
Men vi hade superkul, var lite irriterad på Björn som
var en timme försenad att spela.

Här kommer lite bilder från Bollnäs!



This is where the magic happens!



Gull Sussa och hennes Fredrik!



Sussa och Moi!



♥Vi två!!♥

Jaja, finns felra bilder men jag knäppte bara med mob kameran
så det är inte högsta kvalitet vill jag påstå!

Vi kom i alla fall hem på lördag vid 13, så vi åkte
på en gång till min mor för att träffa Milo,
han var ute och badade och körde sin
elbil, och det var sååå varmt denna dag!!!



Vi stannade hos min mor tills det var dags att hem och svira
om inför daten i Cias växthus,
oh jäklar vad fint det var därinne, jag hade ju i min
vildaste fantasi verkligen trott att det var ett VÄXThus, men
det visade sig att jag hade väldigt fel.
Hon hade grejat och donat därinne, skitmysigt!

Tack för god mat och trevlig kväll!!



Cia och Linda, urhärliga broids måste jag säga!!!

ja det var min helg, söndagen tillbringade vi på playan med
mamma och Milo, slutade i katastrof när vi senare upptäckte
att båda jag och Milo bränt oss, fyyy mammas hjärta,
dålig ångest!!!!
Men vi hade mysigt på dagen i alla fall och Milleman har
inte märkt av sina skador =)





Japp, over and out!

Måste nog göra en allvarlig funderare om det är dags att skaffa bilddagbok,
kanske mogen för det nu, men jag ska fundera ett tag till !! =)=)

Tjing på er

Hoppas er helg har vart lika bra som min!









Kommentarer
Postat av: cia

Tack själv Anna för att du kom.. kram och njut av semestern med Gullungen din och mannen..//Cia

2008-07-29 @ 11:35:35
Postat av: Sussa

Jisses va jag ser full ut... Me DONT LIKE!!

Ska vi leka nån dag? Mysipyseli!!



Pöss på er gullnosar!

2008-07-30 @ 20:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0