Ingen går säkert...hehe

Jag var ju ingen storfotograf i lördags precis men några kort blev det!


Från vänster: Henrik, Filippa, Christofer, Malin, Elias, Anneli och Christer



Min kusse Joanna, sorry för de röda ögonen!!
Men hon e sååå snygg ändå!


Christer, Fredrik, Jenny och Eddie.



datanörden Henrik!



Elias och Malin!
Jag vill oxå ha en sån där, livet är bra orättvist, tur att det finns några som jag
kan snutta på och sukta.....snart min tur :)

Ja, det fanns faktiskt inga fler bilder än så!

Natta

Tjing

Kommentarer
Postat av: Malin

Tur att bebisen är söt på kortet iaf ;-)...snart är det din tur att sitta med en bebis hoppas vi :-)

2008-11-25 @ 13:02:50
Postat av: Anna M

tack snälla Malin!! Och det är inte bara bebisen som e gullig! =)=)

2008-11-25 @ 16:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0