Soliga lördag!

Vaknade av att Rickard åkte i väg,
så vi fick aldrig chansen att följa med!

Gårdagen var mysig, god mat och gott sällskap,
den absolut bästa var lilla Ella, som var sällskapets
gulligaste tjej.....åhh hon e sååå söt Maria!

Idag vill jag ju göra nåt, undra vad det blir
nu när vi sitter billös i Enånger,
även om det är fint här så kan jag inte påstå
att det finns så himla mycket att göra vintertid!
Jag kan få lite lätt lappsjuka ibland. Typ idag!

Det var roligare förr, när man kunde busringa,
palla äpplen, leka bilkurragömma........

Åhhh, jag ville också följa med........

tjo

Kommentarer
Postat av: myran

Tjaskigt att inte ens fråga!

visst är det så att man får lite lappsjuka här ibland, känner till det så väl..



Hoppas du får en bra lördag Trots allt :)

Kram till Dej Anna.

2008-11-01 @ 11:16:00
URL: http://mcmyran.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0