Sunday!

Farsdag idag, jag glömde fast ändå inte...

Idag har vi varit hos min pappa såklart och fikat,
den följde vi med storebror och Lillemor till Shamn
och handlade lite medan Milo var kvar hos morfar!

Ja det var dagen i stora drag, jag har sååå ont i magen i dag,
fast inte bara på det vanliga stället utan i HELA magen,
ända från tjejmagen upp till revbenen, konstigt!
Och konstigt är också att den där punkten (knölen) jag har
ont på under revbenen, där har det också blivit ett blåmärke,
Suss trodde det var för att jag pillade så mycket där,
men det är ju knasigt att det kan bli blåmärke av pillande!

Och på tal om Sussa så hade vi en trevlig kväll igår,
jag hade bakat pizza som vi åt när hon kom, sen så
hoppade vi ner i badet, drack vin, åt frukt och bubblade.
Sussa tyckte att det var som att hon skulle på en date
när hon klev in med levande ljus överallt, haha!

Sen sjöng vi lite singstar, och partypinglor som vi är var
vi helt däckade 21.00, så då byttes vinet mot julmust
och vi tittade på SATC filmen! Men det var så himla skönt
att bara vara vi, inga barn och inga karlar! =)=)

Nu ska jag göra Mille nattklar, springer omkring naken nu
efter badet!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0