trött, trött!

Alkoholens baksida!
Dagen efter dagen före!

Blev lite paratj igår, väldigt trevligt!
Men klockan 01.00 dök min inre gamla tant upp
och jag ville hem! Somnade som en stock och
sov lääänge imorse, tror inte jag klev upp förrens 11.00!!!

Dagen har vart seg och nu snart måste jag ta tag i middagen,
känns sådär faktiskt!

På C begäran så jag inte tappar honom som läsare
så måste jag ta en snabb info om min mage...

Inga förändringar, jag tror ibland att det blivit bättre,
men jag har insett att jag vant mig att leva med detta,
jag har inte fått remissen till mottagningen än,
hoppas att den dyker upp snart, jag vill verkligen
slippa detta, det har gått 2 månader nu! Men som
dr alibaba sa på hälsocentralen "kanske inte veta
vad det är, kanske gå över om 2 år, kanske inte veta
"

Har ni diffusa problem vänd er INTE till HC, bortkastade pengar!!

Nu ska jag göra som jag gjort den större delen av denna dag,
lägga mig till rätta i soffan och aktivera tummen på TV dosan!

Tjing

Kommentarer
Postat av: mommo

Hahahaa, han är för go mommos lillprinsen..Igår stod han å tittade på mommo när hon skulle limma stolen som gått sönder..Jag grymtar nog en hel del skulle jag tro, för det krånglar hela tiden..Milo tittar å till sist utbrister han "När Milo blir stor ska han hjälpa mommo"...Gissa om det värmde ett mommohjärta..

2008-11-24 @ 06:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0