Enånger......

......ja där bor jag och där är jag nu igen!

Kändes som vi åkte och vände i Umeå, tiden gick som vanligt dösnabbt,
vi kom upp på fredag kväll, då bjöds det på Tacos, prat och piggelin Milo.

På lördag stack Gudfar och Rickard och badade på ett äventyrsbad med Mille
medans jag och Annika gick en sväng på stan och fikade lite, sen mötte vi upp
grabbarna i Holmsund och åkte till min kusse Tomas och hälsade på hans
familj, gulliga döttrarna Nova och Lo är så härliga.
Vi köpte MASSOR med lördagsgodis och myste på kvällen. Sen huxflux var det söndag
och dags att fara hem!! Hur tråkigt jag än tycker det är att åka bil så är det helt klart
värt att få träffas! Tack för allt gulliga Mr Von Walter och Annika!!! =)=)

Ja åssa var det en uppdatering från fredagens homeopatbesök,
hon frågade tusen frågor och gjorde zonterapi på mig, fick några
tabletter och en ny tid 7 november. Hon var också inne på att det var
något som kom efter galloperationen. Men jag tror inte riktigt det,
för det har börjat hugga lite på andra sidan nu med, dock inte lika
som på högersidan. Det ömmar i revbenen nu till och med!

Blir nog ett besök på HC till veckan! VÄLDIGT trött på detta nu (ni med antar jag)!

Nä ni gott folk, i morgon är det tidig morgon med kortknäppning på dagis,
och Milo somnade nyss, suck....han ska verkligen sluta sova på dagarna,
idag somnade han såklart i bilen mellan Ume och Övik och det gick ju
inte att förhindra, men sover han inte på dagen brukar han somna kring
20.00 och det är helt perfekt!!


Natt natt

Tjing

Kommentarer
Postat av: Petra

Tänkte fråga om ni vill komma på kalas i helgen. På lördag kommer min släkt och på söndag kommer Tonys släkt så ni får komma på vilken dag ni vill.



Hälsa familjen.Kramar

2008-10-20 @ 19:49:01
URL: http://p3tr4e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0