har nog aldrig....

.....vart så rädd för mitt liv som igår kväll!!
Ni kan juh inte ha missat att jag har haft ont i magen ett flertal veckor =)
Igår kväll var det som en elefant satte sig på min bröstkorg, och någon
tog ett rep och band så hårt de kunna runt axlarna...armarna blev alldelses kalla
och fingrarna domnade och bara skakade i händerna.....tänkte allvarligt, nu dör jag!
Ringde rådgivningen igen och fick åka in igen.....släppte dock i bröstet när jag legat
inne på ett rum ett tag...fick göra alla prover igen inklusive EKG (heter så?), och
åkte tillbaka i dag för lungröntgen, men även denna gången hittades inget konstigt...
Det är ju såklart jätteskönt att det inte finns något fel på mig men det är inte falska smärtor!!

Jag ska ringa en homeopat idag och se vad en sån säger!!

Ja, så ännu en givande natt på sjukhuset!

Tack gulliga mamma för att du följer med dottern din mitt i nätterna!

Nu ska jag vila, lämnade in uppgiften igår och tur var väl det! Nu är det bara att invänta responsen!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Petra

Men gud va läskigt!!! Å så fruktansvärt konstigt att dom inte hittar nåt. Jag tycker att du ska kräva att dom gör alla möjliga undersökningar på dig så du får veta va som är fel!

2008-10-13 @ 15:39:59
URL: http://p3tr4e.blogg.se/
Postat av: myran

Fy sjutton va mycket tok det är nuför tiden ;(

2008-10-13 @ 15:48:02
URL: http://mcmyran.blogg.se/
Postat av: Linda

Är du säker på att det inte är panikångest? Påminner lite om hur jag kan bli ibland när jag får sådana attacker.. Läskigt som fan är det iaf...

2008-10-13 @ 17:17:28
Postat av: Petra

Precis va jag kom på att tänka på. Det låter väldigt likt panikångest!

2008-10-13 @ 21:18:34
URL: http://p3tr4e.blogg.se/
Postat av: Ann-Marie

Men fy vad otäckt. En homeopat är nog ingen dålig idé, alltid bra att få ett andra utlåtande. Jag mår bara bra, vi bor inte kvar på Brynäs dock. Köpte hus i barndomsbyn hösten 06 och trivs jättebra. Jobbar i stan som kökskonsulent (designar och säljer kök). Du får gärna maila vid tillfälle och berätta hur du har det. Kram från Ann-Marie

2008-10-14 @ 09:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0