I rättan tid

Har precis stoppat en migränatack, tack gode gud att jag får lite förtecken innan den bryter ut! Men sju jäklar vad tung i skallen jag är!!

Idag har Milo knäppt dagiskort, så han var där på förmiddagen medan jag och Joanna låg hemma hos mig och slappade i soffan, konstigt att det var tyst runt om oss, brukar juh vara ett himla väsen när vi umgås =)
Han somnade dessutom för en kvart sen, det är så det ska vara, men då har han inte sovit idag heller!

Lite roligt Milo sagt i går och idag!

Milo blev jättesur igår när vi kom hem efter Umeresan för han skulle absolut till mommo,
men vi föräldrar var ju sugen på att åka hem, stora elefanttårar rullar på kinderna:
-Milo åka momma kälv (själv)!
-Jasså sa vi, hur då?
-
Milo köja bilen!

haha, lilla älskling, nu är navelsträngen klippt i alla fall!

Idag på väg till dagis kom han på att han glömt crossen hemma och blev lite ledsen,
så jag sa:
-
Crossen ligger hemma och vilar!
- Nä, sa Milo, cjossen lessen! Cjossen vaja Milo!

Stackarn trodde crossen låg hemma och grinade och saknade honom!

Nu ska jag vila huvudet lite!

Tjo
 

Kommentarer
Postat av: Mommo

Ja, nog är han mommos lillprins, naturligtvis ville han åka mommo...Han visste att mommo hade abstinens efter en hel helg utan lillvännen..Puss/ Mommo

2008-10-20 @ 20:55:04
Postat av: Ann-Marie

Men fy för migrän. Jag har haft det i 15 år och lyckas aldrig parera en attack, hur gör du? Dock har det släppt lite sen jag slutat röka. Det du, 14 månader utan cigg;) Trodde du inte va?! Har skickat mail till dig btw. Ha nu en riktigt bra dag. Kram kram

2008-10-21 @ 10:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0