Jag vågar nästan inte skriva det........

........men jag tror att det känns lite bättre i magen!!!! *håller tummarna*

Cool lugn helg, inte förflyttat oss från Enånger en endaste gång faktiskt.
Idag har vi vart ute och promenerat i regnet, ätit sliskmat, köpt lördagsgodis,
tittat på Bilarfilmen med sonen....ja bara tatt det lugnt! Skönt!

I morse sa jag till Milo "Idag är det lördag"
Då skrek han "DOODIS!!" (godis)
Tänk va snabbt vissa saker komms ihåg,
för han vet då aldrig vad han ätit till lunch på
dagis när man frågar =)

Och ljuga har han börjat med också,
inte alltid att det blir till hans fördel,
men han försöker så gott det går, busen där! ;)

Nu ska jag slacka vidare!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Nadia

Hehe... i Tulas värld heter det Doodis Gålis :P

2008-10-06 @ 22:29:55
URL: http://nadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0