snodd lista från Mallan!

När-jag-var-gravid-lista
 

När fick du reda på att du var gravid?
2005-05-27

Blev det en chock?
Ja! Jätteplanerad graviditet men pluset blev en superglad chock!

Hur gammal var du?
24

Hade du mycket halsbränna?
Ja, i slutet.

Spydde du mycket?
Nej, tack å lov!

Hade du mycket foglossning?
Men ja en hemsk sådan!

Ditt sf mått som störst?
Kom inte i håg, 37 tror jag!

Har du fått bristningar?
Japp

Trodde du att det var en pojke eller flicka?
Pojk

Vad hoppades du på?
Ett friskt barn

Gick du över tiden?
Nope

Födde du för tidigt?
Ja, han föddes i V 37 plus 2

Hur var förlossningen?
Okomplicerad, vattnet gick 10.30, värkar kring 15.00, han föddes 19.49

Blev du sydd?
Nej inte ett stygn!

Dragen med sugklocka?
Nej

Hur många var inne i förlossningsrummet?
En barnmorska, en undersköterska och Rickard

Hade du någon nära med dig?
Rickard

Vilket BB födde du på?
Gävle sjukhus, fast jag födde faktiskt på förlossningen och inte på BB. =)=)

Hur stor var bebisen?
48 cm, 3020 gr

Blev det en pojke eller flicka?
Pojke

Vad fick den heta?
Daniel Milo Edvin

Var allting värt det?
Självklart, det bästa jag gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0