EN HEL vecka sen

Ojoj, tiden går visst lite för fort! Har denna vecka inte funnits tid till att
blogga, jag har pluggat å pluggat å pluggat...och det gav nog resultat
för jag är ganska säker på att jag klarat tentan!

Och idag blev jag irriterad....jag är med i buzzador och får då prova saker
och berätta för vänner om produkter och sen får jag berätta hur det var,
jag skulle nu vara med på Ystadhaparanda inspelningen genom detta
för att stöja mustachkampen, jag fick detta mail från buzzador:

Gå in på http://www.tv8.se/ystad-haparanda-buzzador och se när Gert Fylking och Robert Aschberg kommer till din stad. Inspelningen sker oftast på torget i den stad du valt och startar kl 19.30 på lördagar.

Inspelningen visas sedan på söndagen på TV8 klockan 19.00.

Du kommer som vanligt få ett mail av oss med en länk med frågor som ska besvaras, länken skickas ut i ett separat mail.

Alltså skulle jag befinna mig på inspelningsplatsen lördag den 25 april 19.00, enligt ett annat mail,
så jag och Rickard fixar barnvakt och åker in till stan, men herrarna behagas inte dyka upp
så kl 20.00 ger vi upp och jag går då in på deras hemsida
www.ystadhaparanda.se, och vad ser
jag? JO! Hudiksvall, Direktsändning, 26 april....GRRRRRRR

Så nu skiter jag i det, och det ska buzzador få veta.

Jaja, inte så viktigt men man blir ju arg när det inte är mitt fel, jag har ju inte sett fel direkt.

I helgen är jag annars bara ledig, så skööönt, tar en ordentlig vila inför den kommande
kursen, då vi ska hinna med tre tentor innan det äntligen blir sommar (och jobb....suck)
Fast idag har det ju vart rikig sommarvärme, det har vartit så himla härligt, papps bjöd
på grillat idag och det var ju inte helt galet! I morgon ska vi bygga en sandlåda till knatte,
sen ska vi väl bara komma iväg och fixa sand till den också...hoppas det blir denna sommar bara...

Nu ska jag slappa vidare...

Tjing


Kommentarer
Postat av: Marre

Låter som en trevlig helg. kram

2009-04-26 @ 19:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0