Uppdatering i bilder

Vi har badat i vitsand...



Och i morfars poolen



Cyklat på lotten



Vi har vart på bio med Nadia och Tula



Ice Age 3 var filmen



Vart på lunchdate med lite fina damer



Det var faktiskt muntrare än det ser ut ;)



Lite bilder på vår övernattning i husvagnen....









GODIS!!!



Jag var också där, osminkad och grann!



Frukosttime



Senare på dagen såg det ut så här...trötta killar!



På eftermiddagen kom familjen på besök för surströmmingsätande samt grillning!
Här är min storebror Daniel och mammas sambo Håkan



>Andreas och Retarded



Daniels sambo Lillemor



Den obligatoriska mammabilden som alltid ser ut så här!



Jag var med även här ;)



Och sötaste lilleman!!

Ja så blir det idag!!

Kolla in
www.namnsmycke.blogg.se :)


Kommentarer
Postat av: Mommo

Hmmmm....

2009-08-17 @ 09:39:29
Postat av: Jenny

MAN SKA HA HUSVAGN. . .



Fina bilder Anna!

Jag hoppas ni har det bra! Stora kramar& hälsa alla!

Kramen

2009-08-17 @ 20:19:46
Postat av: joanna

ja det mysigt med damlunch på stan :D ha det bäst!!! Love ya!!!

2009-08-19 @ 09:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0