En helt ny dag!

Nu ska jag ta lilleman i pulkan och gå till dagis, mannen hade vart snäll och lämnat volvon hemma till mig (Kör inte gammelgolf), medan jag hade i huvudet planerat att jag skulle ta pulkan...jaja, så kan det gå när man inte pratar med varandra! haha

Sen ska jag gå till min mamma (så du vet det) och skriva färdigt arbetet, skriva ut det och skicka det på posten, och VOÌLA så är jag ledig resten av veckan, kan ju tjuvstarta med nästa kurs förståss, men det är väl lite överseriöst va!?
Torsdag blir det Gävle igen....vilket ränn det är dit, skulle aldrig ha flyttat därifrån juh, likaså på måndag är det kursstart så då är det Gävle...suck!

Oj, klockan rusar, det måste jag med!

Ha en bra dag!

Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0