Meeen, självgoda jag!



Här har man mopsigt och självsäkert trott att jag skulle komma in på SSK, eftersom jag stod på första reserv på högskoleprovet! Fick en fet smäll mitt i plyte idag när jag fick se att jag fortfarande ligger som första reserv, ALLTSÅ
ingen hade tackat nej av de som kommit in på högskoleprovet, men däremot hade 40 st tackat nej som hade kommit in på betyg....hrmp...känner mig ganska besviken faktiskt, och det är väl beviset att jag faktiskt hade velat komma in!! Men de kan ju fortfarande ringa in mig om nån hoppar av men det är ju inte så skoj att komma in sent, men det får jag väl ta då!! Men har ingen tackat nej nu så tror jag att ingen kommer att göra det heller....knäpp på näsan fick jag i alla fall!!

Ja, nu är det bara att sätta fart med denna kurs och försöka få ett hyfsat betyg eftersom jag slackat till mig med tanke på att jag promt skulle byta program...

Idag har min mor, Milo och jag vart till Bollnäs, skulle på elgiganten för att köpa en kompakt digitalkamera som jag sett i rea bladet, en canon....slut såklart!! Är ju min tur det, men det blev denna i stället som jag klickat hem från SIBA:



Den hade många bra och roliga finesser och nedsatt hela 50%, 1490:- fick jag punga ut med! Det var julklappspengarna det!

Men jag har ju bara min stora digitala systemkamera som jag släpar med i tid och otid så det ska bli ganska skönt att ha en liten så kan jag ha den stora vid speciella tillfällen!! :)

Köpt present till Filippa och Jesper har jag gjort idag i alla fall, det var ju bra, tänk att april/maj är en bra månad för förökning, det är såå många som fyller år i Januari...även min lilla kis, som snart blir hela 3 år! kan det vara att det är vår och känslorna spirar! Ja det tror jag!

Sen har vi bara vart hemma och slappat hela eftermiddagen/kvällen!

I morgon drar mitt allvar igång igen, första dagen på dagis för Milo och jag ska rå plugga så jag blir klar med eländet nån gång..

Tjo

Kommentarer
Postat av: Sussa

Jag vill oxå ha en kompaktkamera... Är less på att inte ha med mig kameran jämt, orkar inte släpa på systemkameran jag heller...



Jag har spanat in en Canon Ixus 90 som jag vill ha men den är lite för dyr så jag avaktar!



Pusspådej!

2009-01-08 @ 11:31:50
Postat av: Linda

Jag tankade bensin. Kör på det nu över vintern, annars är det Etanol som gäller!

Var nå fel på pumpen på macken så man tankade bensin för 3kr/litern istället för drygt 10.. Inte helt fel! :D

2009-01-08 @ 12:39:34
URL: http://hockeylinda.blogg.se/
Postat av: Petra

haha ingen fara på taket. Låste den för jag skulle radera i arkiv och ändra om lite men det funkade inte som jag tänkt!

2009-01-08 @ 22:55:45
URL: http://p3tr4e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0