Sådärja!

Tack till Petra för din hjälp! Nu var det bara att lägga in nya headern när du hade fixat och trollat!

FINT VA?!!

Det är ju himla kul att trixa med bloggen när man har sån bra hjälp
härifrån

Idag har vi tagit det coollugnt, vart i Enånger hela dagen! Tog en prommis till Lillemor,
hade tänkt att gå och fira Christer men jag har folkskräck och fick höra att det skulle komma
massor med folk så vi struntade i det.

Farmorn har vart här i eftermiddag så Milo har lekt henne trött!

I morgon ska jag och Mille vara hemma och pysa sista dagen innan allvaret är igång
på riktigt igen, på tisdag vankas det Gävle och kursstart! Även fast jag innerst inne
önskar få ett samtal om att jag kommit in på SSK, men jag vet att jag kommer bli
en lika bra socionom om det inte skulle gå min väg, lite hugget som stucket, enda
skillnaden är att jag har ett mål med ssk, barnmorska, har inte hittat målet med
socionom ännu, men det kanske kommer!

Jaja, nu ska jag krypa under filten och mysa framför "lillegjam" (barnprogram) med
min fina underbara son!

Tjing

Kommentarer
Postat av: janna

om jag fattat rätt så var jag din 4800:e snokare :) ha det gott! nu ska jag ta ner H på jorden :D

2009-01-18 @ 23:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0