Tråkiga jag! ;)

Med smycken, skola, man, barn, hem, sova. äta....så blir det inte mycket tid över som ni kan se!

MEN för att göra en liten update så ser listan ut så här på saker att göra :

- Vintra husvagnen
- Ta ner studsmattan
- Plocka undan på gården
-
Tvätta av en MASSA tvätt (tack vare mannen i huset)
- Vinterstäda inne
- Leka en hel dag med min son
- Vila

Ja, listan kan göras lång och några måsten är ju klar iaf!

Nästa helg ska jag på silversmides kurs på medborgarskolan, fredag, lördag och söndag.
Det ska bli jättekul och JÄTTE nyttigt!

Nu väntar vi på bebis, dock inte vår bebis utan Anneli och Christers bebis, VÄLKOMMEN ut, nu är det dags för det du där inne, vi längtar efter dig, särskilt Milo, han frågar varje dag om bebisen är ute!!

Nu ska jag nanna så kanske, kanske, kanske man kan få ett sms i natt om att bebbe är på väg!

Kraaam


 
Vintringen av husvagnen blev lite provisorisk i vinter, nämligen stoppad i en
fryspåse... ;D Nästa vinter ska den bonas in lite bättre!



Leker i lekparken nedanför vårt hus.
     


Kommentarer
Postat av: Linda

Aivi säger att Annelis och Christers bebis är en pojke och han kommer att komma till henne när hon fyller år nästa söndag. JAg tror att det är en tjej, så vi får se vem som har rätt :P

2009-10-16 @ 08:10:14
URL: http://linnali.blogspot.com/
Postat av: Jag

Linna, Jag tror det blir ett barn! :P Jag tror att jag har rätt!!

2009-10-16 @ 12:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0