Milo 4 år!

Bilder från födelsedagen!



Yeah, det rockar att fylla 4 år!!!



Bilder från kalaset på buspalatset









Filip



Ella



Denise



Fanny



Alma



Anton



Jesper



Blyg Tula :)



Här har vi även bakhuvudet på Minnu, Jonathan och Filippa.
Alla hann tyvärr inte fastna på bild :)



Föräldraborden !

Tack alla för att ni kom och gav Milo ett fantastiskt födelsedagsfirande!

Sen hade vi ju även "lite" kalas hemma också ;)

Jag och Rickard gjorde en varsin tårta, gissa vem som gjorde vilken??


Grön v/s rosa??





Ljusblåsning



Sen efter 2 dagar med kalas kom det en måndag den 25/1 som
är den riktiga dagen så då fick han mammas och pappas presenter!





Och även den dagen innehöll såklart en tårta!

 

Min älskade lilla skrutt är nu 4 år, och dessa år har bara varit fyllda
med glädje och en otrolig tacksamhet att jag får uppleva varje dag
med mitt hjärta ♥. Han är mitt/vårt mirakel, en fantastisk gåva som alla inte får uppleva.

Han är så vacker min prins, så snäll och underbar så jag kokar över av stolthet.

Jag är så lycklig över att ha honom i mitt liv, Mammas älskade skatt!

Vi har ju även haft förmånen att ta hand om liten Ville lite då och då,

så då vill jag såklart bjussa på lite pics på den skönheten :)



Klockan är väl strax efter 06.00, grabbarna kikar på Dora!



Sååå söt. Och mamma upp i dagen!



Puss på dig Ville, Milo är så överlycklig när Ville kommer på besök!!


Avslutar med en bild på Milo, här på väg till mormor med sina skidor!!



Tack för nu!


Kommentarer
Postat av: Carola Nyström

Vilka härliga bilder!! Han är ju så snygg storkillen!! Jag vet precis hur härligt det är att ha ett mirakelbarn! Kramar på er älskade ni

2010-02-12 @ 12:58:23
URL: http://www.trindeli.weebly.com
Postat av: von walter

cool frisyr milo hade... Verkar som att det blev en lyckad födelsedag för honom. Synd att vi bor så långt bort, hade varit roligt att va med

2010-02-12 @ 19:55:21
Postat av: Marre

Härliga bilder. Tiden går fort. Min störta är ju lika gammal som Milo fast fyller på sommaren. Tyckte de var nyss hon var bebis... Jag tror Rickard gjorde den Gröna och du den rosa :)

2010-02-19 @ 23:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0