Ojoj

Så mycket för löften, blev inget inlägg igår....

Sitter i soffan efter en dag på skolan, idag
har vi haft föreläsning om Diabetes, Sköldkörtelsjukdomar och
Klinisk kemi. Väääldigt spännande...haha

I morgon är vi "ledig" men jag har hur mycket som hellst att
skriva inför olika seminariedagar.

Min drömdag i morgon skulle se ut som denna:

- Vaknar av att Milo kramar mig och säger god morgon mamma.

- Gör en riktigt storfrukost med gröt, smörgåsar, grönsaker, kaffe, youghurt

- Åker på en strand och myser fram till eftermiddagen efter vi avnjutit en god lunch i sanden.


- Åker hem och jag sätter mig på bron medans Milo springer omkring i trädgården och leker


- Lägger en god köttbit på grillen och inväntar kära vänner som ska komma och käka med oss.


- Häller upp ett glas vin.


- lyssnar på barnskratt när de hoppas på studsmattan.


- Sätter oss på vår nybyggda altan och käkar och pratar tills långt in på småtimmarna medans våra knattar snällt somnat i soffan framför en film.


MEN i själva verket så ska Milo vara på dagis medans jag ska skriva på datorn...sen väntas storhandling...phu...


Gillar min drömdag bättre!!


Kommentarer
Postat av: von walter

låter som en riktigt bra dag. Vi får försöka förverkliga iaf delar av den i sommar. Vänner och alkohol är iaf jag med på, sen får vi hoppas att barnen somnar snällt

2010-02-02 @ 18:48:06
Postat av: Marre

sommaren är här snart

2010-02-02 @ 19:27:09
Postat av: Carola Nyström

Hum, jag passade inte in i din dröm, har ju inga små jag é, :D om man inte räknar hundar och katter då. Men jag kommer gärna ändå!! Hihi... Snart sommar Anna!

2010-02-03 @ 22:21:51
Postat av: Mommo

Idag känns sommaren miljontals år bort...Men jag gillade din drömdag...

2010-02-04 @ 14:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0