Tjong

....Jo rå det är i skrivandes stund 6 minuter innan klockan e midnatt :)

Dagen har inneburit, seminarieuppgiftsskrivande, storhandling, Fam Suss besök....
..som sagt inte min drömdag, men jag har umgåtts med goda vänner och det
är inte så illa det heller!! Och Sussa följde mig och handlade medans grabbarna
stannade i Igge och jäklariminlåda vad effektivt det blev när man hade med
en tjej på affärn istället för mina surisar...haha

I morgon ska jag till Gävle sjukhus på studiebesök på Kem Lab, det ska
faktiskt bli väldigt intressant!

Nu äre natta.

Tjing


Kommentarer
Postat av: Carola Nyström

Nu har jag varit in och kollat idag igen, men inget nytt ;)



Tack för senast iaf!



Kram

2010-02-10 @ 20:16:20
URL: http://www.trindeli.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0