Jag saknar dig mindre och mindre...

Bra helg!
Startade helgen med partaj med bästa brudarna mina! Stod på dansgolvet mestadels av kvällen och röjde som på gamla goda tiden ;)

Lördagen gick väl i trötthetens tecken, är det ett ålderstecken att man vaknar supertidigt dagen efter?? Förut sov man ju halva dagen men nu vaknar man före tuppen nästan... Och det gör ju inte att man mår bättre, man är ju fortfarande fullirull när man ska ta sig ner för trappan...

Idag så spenderade jag förmiddagen i lekparken för att sen åka till norra Lången och spendera resten av dagen med dom bästa där! Åkte även ut en sväng till mellanbyn och tjenixade ;)

I morgon ska jag jobba kväll så det är första gången jag inte ska vara med lilleman på Valborg, tur att det inte är en högtid som jag är speciellt impad av :)

I övrigt så är det väl lika, inte sämre iaf, utan väldigt lika...

Tur att jag har världens bästa vänner! <3 speciellt två av er som vet precis allt, no shame, no blame...

Natti


Kommentarer
Postat av: Sussa

<3

2012-04-30 @ 13:51:15
URL: http://www.ellasmammasussa.blogspot.com
Postat av: kussen J

<3<3 haha men snyggt kort :P

2012-05-08 @ 20:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0