Tvättmaskin

Joanna kom och förgyllde min kväll, vi fnittrar som vi vore tonåringar när vi träffas :) Joanna nämnde att hon skulle vilja haft en tvättmaskin vilket fick mig att tänka på en toppmatad sak som jag och Rickard köpte när vi bodde i Gävle... Kom på att vi måste ha lämnat den på en loge i ett hus vi hyrde FÖR FYRA ÅR sen, vi åkte dit och knackade på och förklarade mitt ärende med risk att bli dumförklarad för att vilka kolla om tvättmaskinen stod kvar, men det gjorde den faktiskt! Så efter lite hjälp av broder och Wiklund så står den nu hos Jannan, hoppas, hoppas den fungerar bara!! :))

I morgon är jag och Vilde ledig, vi ska märka kläder till helgens klädbytardag här i Enånger, jääättekul ;) får nog hitta på nåt skoj med han på eftermiddagen!

Just nu sitter jag och kollar på Inför Eurovision contest där man får se alla bidrag och jag kan lugnt säga hittills att Loreen har stor chans att vinna spektaklet :)

Tjingpling

Vi längtar efter morfarns pool :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0