<3

 
Jag skulle ge dig
Allting du pekar på
Men bara när du inte hör
Vågar jag säga så

...
Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
När du inte ser på
Och genomskinlig grå blir jag
Utan dina andetag
 
...
 
 
"Jag vaknar före dig, när solen stiger upp, men jag ligger kvar bredvid en liten stund.
Tar din lilla hand i min, känner doften som är din, så underbart det e att du finns till.
Jag ger dig all den kärlek jag har, oh du lilla barn.
Varje gång jag ser dig, händer nåt inom mig. Finns det något större i världen än kärlekens barn.
Känner all din värme, när jag har dig nära. Vi kommer alltid vara här vi två, i en värld som e vår.


Jag håller andan för ett tag, hör dina lätta andetag. Du rör dig i din dröm så jag stannar kvar.
Du vaknar och jag ser, dina ögon och dom ler
Då våra blickar möts då är det vi.
Jag kommer ge dig all den kärlek jag har, oh mitt lilla barn


Varje gång jag ser dig, händer nåt inom mig. Finns det något större i världen än kärlekens barn,
Känner all din värme, när jag har dig när. Vi kommer alltid vara här vi två, i en värld som e vår."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0