Lugna gatan

Jobbar och (sliter), har inte lyft arslet på 1,5 timme... Har haft lite telefon rådgivning men inte mer än så! Nu är min rooompa totalt bortdomnad då vi tillbringar nätterna på pinnstolar!

Ja helgen i el Stockholmo var bra, vi åkte på fredag, myste med vin och fam Bodell som bodde på samma hotell på kvällen efter en eftermiddag i Globens shopping galleria. Dagen efter var det dags för dinosaurier, och jag säger WAOW, det var riktigt bra! Milo var impad dom attan, den lilla Enångers pöjken höll på att tappa hakan vid första anblick in i Globen!

Ja och direkt efter vi kom hem dumpades ongan hos sin morfar och jag och maken åkte och förfestade hos Joanna inför pubkväll på bygdegårn! Det var över förväntan roligt, ja iaf tills jag öppnade fodralet till min iPhone och såg den stora skadan (<--- har INTE kommit över förödelsen)... Ja och resten med toasovande äkta hälft vet ni ju redan :)

Denna dag har mestadels spenderats i njutånger, och det är ju alltid lika trevligt!

Men det resulterade i ingen sömn i dag och klev upp med Milo i morse så jag kommer ha extrem hemlängtan om ett par timmar..

Bloggar från min mobbe och eftersom den har en stor spricka... Förlåt, rättelse, MÅNGA sprickor så ser jag nästan inte vad jag skriver utan får hoppas jag trycker rätt helt enkelt (<---- är skitsur och ledsen)

Men hoppas ni sover sött era latmaskar, nu ska denna sovande röv ta en prommis så kanske den vaknar!

PS jag har en bild på en skönsovande make på toalett golvet, vem bjuder högst???


Kommentarer
Postat av: von walter

Finns nog inget pris som är högt nog för den bilden.

2012-11-02 @ 20:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0